Angličtinka

Angličtina pro děti 4- 5 let

 

Pondělí od 16:10 do 16:55

První pololetí začíná 7. září 2020.

.

Počet lekcí:   lekcí + 1 náhradní hodina zdarma

.

lekce se nekoná:

.

Vyučuje: Lenka Pešinová 

.

Cena za pololetí:  ,-Kč 

(cena 1 lekce 45 minut  - 100 Kč) + cena výukových materiálů

.

 Přihlásit se / mám zájem


Komu je kurz určen: 

  •  dětem od 4 do 5 let
  •  pro děti, které navštěvovaly tento kurz minulý školní rok, ale i pro nováčky, kteří do této skupiny zapadají věkově

.

Výukové materiály : Playtime Starter - pracovní učebníce

Na tomto odkaze naleznete k jednotlivým lekcím slovní zásobu, písničky, hry a další pracovní listy.

.

Děti poznají pět hrdinů ze školky – Melody, Star, Twig, Rocket a zvířecího kamaráda Monkey. Spolu s nimi budeme zažívat mnoho dobrodružství.

.

  • kvalitní učební materiály Playtime (vydavatelství Oxford University Press), které získaly mezinárodní ocenění British Council Innovation Awards
  • metodika vycházející z nejnovějších poznatků a výzkumů světových univerzit 

.

Celý program je velmi dobře provázaný. Výuková lekce se skládá z několikaminutových částí, které se po sobě střídají, aby děti vydržely udržet pozornost. Jednotlivé části jsou zaměřeny na všechny typy pamětí – pohybovou, slovní, zrakovou, hudební. Aktivity jsou jak hromadné tak individuální.

.

Klíčové rysy učebnice

  • témata ze života  pomáhají dětem poznávat svět v anglickém jazyce
  • témata jsou doplněna velkým počtem písniček, rutinních činností, her, TPR (viz další bod) a prací s maňáskem
  • metodika výuky je založena na dvou konceptech:
    Story-Based Approach - výuka pomocí příběhu
    TPR (Total Physical Response) – zapojení motorické aktivity do procesu osvojování jazyka
  • pracovní listy rozvíjejí motorické a kognitivní schopnosti dětí pomocí přiřazování, kroužkování apod.
  • press-outs (obrázky jako vystřihovánky, jen vymačkávané z listů papíru) přidávají příběhům na skutečnosti

.

Celá lekce probíhá pouze v angličtině, kterou děti přijímají přirozeně formou aktivit a cíleným pravidelným opakováním anglických slovíček a  frází během celého kurzu.
Před a po lekci učitel s dětmi komunikuje v rodném jazyce, což dětem dává pocit jistoty a je i kontrolou toho, zda děti dobře pochopily, co na své cestě do Anglie objevily.

.